AM4 - 5600, 5700, 5800, eventuellt RAM

Permalänk
Medlem

AM4 - 5600, 5700, 5800, eventuellt RAM

Söker CPU för AM4, typ en 5600(x eller g), 5700(x eller g) eller 5800x. Eventuellt någon CPU i 3000-serien kan vara av intresse, så länge den är snabbare enkeltrådat än min gamla 6700k

Jag kan eventuellt vara intresserad av RAM också, typ DDR4 3200, 32 GB.

Kan i bästa fall hämta upp i Stockholms innerstad fram till nyår, annars får vi skicka som paket.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors.

@oscar:prutt.party / monotux@freenode

Permalänk
Medlem

Jag har 2x16 3200 mhz corsair lpx, tänker mig en 600.

Permalänk
Medlem

Jag har en 3900x inklusive moderkort och 32gb DDR4 (har inte hastigheten i huvudet men kan kolla vid behov). Kan det vara av intresse?

Permalänk
Medlem
Skrivet av hgbf:

Jag har en 3900x inklusive moderkort och 32gb DDR4 (har inte hastigheten i huvudet men kan kolla vid behov). Kan det vara av intresse?

Har redan ett moderkort, gissar att du inte är så sugen på att splittra kittet?

Visa signatur

There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors.

@oscar:prutt.party / monotux@freenode

Permalänk
Medlem
Skrivet av Karazhan:

Jag har 2x16 3200 mhz corsair lpx, tänker mig en 600.

Återbruk är fint, men ett nytt kitt från webhallen kostar 799 kr. Kan du tänka dig att gå ner en aning är jag givetvis intresserad!

Visa signatur

There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors.

@oscar:prutt.party / monotux@freenode

Permalänk
Medlem
Skrivet av monotux:

Har redan ett moderkort, gissar att du inte är så sugen på att splittra kittet?

Helst inte tyvärr, men kanske till rätt pris. Lycka annars till med att hitta något!

Permalänk
Medlem
Skrivet av hgbf:

Helst inte tyvärr, men kanske till rätt pris. Lycka annars till med att hitta något!

Tack, och detsamma med försäljning!

Visa signatur

There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors.

@oscar:prutt.party / monotux@freenode

Permalänk
Medlem

Jag har en 5600x vattenkyld sen dag ett. Oanvänd OEM kylare medföljer.

Visa signatur

Cloothing optional!!!

Permalänk

Har 5800x dock med lite kylpasta mellan pinnsen. Dock är den känslig mot högre MHz på ramminne inte fått den högre till 2133mhz på ett tomahavk x570

Permalänk
Medlem

Jag har en 5900X som jag funderar på att byta mot en 5800X3D

Visa signatur

[ Tt Core V21 | Ryzen 5900X | Noctua NH-D15 | MSI MAG B550 Mortar | 64GB Ballistix 3600Mhz CAS 16 | MSI PCIE5 850W |
RTX 4080 | 980 Pro 2TB SSD ]

Permalänk

Jag har en 5800x som ska säljas eller bytas mot en 5600(x). Pm:a vid intresse

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors.

@oscar:prutt.party / monotux@freenode